Попередні статті

Четверг 15-Янв


Воскресенье 28-Дек


Пятница 26-Дек


Воскресенье 30-Ноя


Среда 26-Ноя


Понедельник 24-Ноя


Среда 01-Окт


Пятница 19-Сен


Вторник 16-Сен


Пятница 29-Авг


Понедельник 25-Авг


Воскресенье 24-Авг

1. Вони занадто самовпевнені

Для багатьох продавців об'єктивна оцінка свого майна є дійсно складним завданням. Після всіх зусиль, коштів і часу, які вони затратили, нескладно буде переоцінити реальну вартість своєї нерухомості і недооцінити часові терміни, необхідні для її продажу. Ви можете спробувати показати самовпевненим клієнтам реальні факти, ознайомивши їх, наприклад, з відгуками потенційних покупців і брокерів або показавши їм порівняльний аналіз ринку. У випадку, якщо ваші потенційні клієнти і після цього не поміняють своєї думки, ймовірно, вам більше не слід витрачати тут час.

2. Вони не здатні рухатися вперед

Іноді вам здається, що деяким клієнтам неможливо догодити: проблема не в вас, а в них. Деякі люди виставляють нерухомість на продаж не тому, що вони хочуть вирішити житлове питання, а тому що інші люди з їхнього оточення (члени сім'ї, знайомі або фінансові аналітики) говорять їм так зробити. Не варто намагатися спрацюватися з ними і тим більше зрозуміти. Не витрачайте свій час на людей, які насправді не є мотивованими до продажу.

3. Вони шкодять самі собі

Клієнт, який не впевнений на 100%, чи хоче він продавати - це самовредітель. Ви напевно знайомі з цією категорією людей: вони виставляють нерухомість з декількома агентами на вашому ринку, проте з якихось причин їх об'єктів досі не проданий. До того, як ви підпишіться на роботу з клієнтом, уточніть, що саме його не влаштувало у взаємодії з попереднім агентом. Якщо ви не виявите адекватних недоліків у планах фахівця, який працював до вас, очевидно, що причина знаходиться в самому клієнті. Можна посперечатися, теж саме станеться з вами.

4. Вони звинувачують всіх інших

Ви можете дати клієнтові рада, проте це не означає, що він ним скористається. Також це не означає, що він понесе відповідальність за свої дії. Вместотого, чтобыслушатьвасиделатьобоснованныевыводы про ціновому рішенні, вони зображують жертву. Есливыначнетеработатьсподобнымтипомклиентов, неудівляйтесь: оніожідают, що ви будете відповідальні за вирішення таких питань, як покриття витрат на устраненіенедостатков, виявлених у ході інспекції. З даним типом клієнтів проблеми завжди виникатимуть за чиєїсь вини, тому тільки ви будете винні в тому, що ви самі підпишіться на роботу з таким клієнтом.

5. Вони не поважають вас

Деякі продавці налаштовані досить скептично з приводу необхідності найму ріелтора, проте, як тільки вам вдасться шанс попрацювати з ними, вони розуміють, наскільки ви незамінні в процесі продажу нерухомості. Інших ніколи не переконати. Якщо вам здається, що потенційний клієнт має намір викрити вас у брехні і довести, що він у вас не потребує, що ж, дозвольте йому зробити це. Не варто намагатися розташувати до себе таких клієнтів, оскільки вони завжди знайдуть недоліки у вашій роботі. Якщо їх будинок продасться швидко, вони звинувачувати вас в дешевій продажу. Якщо будинок буде продаватися занадто довго - провиною тому стане ваш маркетинговий план. Успішні відносини ріелтора і продавця будуються на довірі і взаємній повазі. Якщо продавець не поважає вас, то він не заслуговує отримання користі від ваших здібностей і досвіду.

Cпорiднене
5 ознак важкого клієнта | 0 коментарі | | Створити новий обліковий запис
Думки адміністрації сайту можуть не співпадати із думками коментаторів. Сайт не несе відповідальності за зміст коментарів.

Зараз на сайті
Гості: 1
Нове

Статті

Немає нових статтей

Коментарi останні 2 днів

Немає нових коментарів
 Авторське право © 2009 НЕРУХОМІСТЬ: ВИБІР ТА ОГЛЯД РИНКУ
 Всі торгові марки і авторські права на цій сторінці належать відповідним власникам.